Agnieszka Andrejczyn dołączyła do LiveKid dwa lata temu jako Customer Success Manager.
“W ciągu ostatnich dwóch lat zdobywałam cenne doświadczenie w rozwiązywaniu problemów klientów i zarządzaniu ich oczekiwaniami. Moje umiejętności komunikacyjne pomagały mi efektywnie współpracować zarówno z zespołem, jak i z klientami” - wspomina menedżerka.
Jej zaangażowanie i umiejętności szybko zyskały uznanie w firmie, co zaowocowało awansem na Team Leaderkę.
“Jestem podekscytowana nową rolą. Awans pozwoli mi nie tylko na dalszy rozwój zawodowy, ale również na realny wpływ na efektywność pracy zespołu i poziom satysfakcji klientów” - dodaje.
LiveKid, znany z silnej kultury organizacyjnej, ceni wartości, które Agnieszka aktywnie wspiera.
“Jako Team Leader, będę mogła skutecznie przyczynić się do realizacji celów naszej organizacji i budować zaangażowany zespół” - podkreśla Agnieszka Andrejczyn.
Nowa Team Leaderka w LiveKid czerpie satysfakcję z niesienia pomocy ludziom i rozwiązywania ich problemów. Nowe stanowisko pozwoli jej - jak sama przyznaje - jeszcze bardziej rozwijać te umiejętności.S