Zmiana - jak zdradził nowy Customer Success Manager - jest elementem strategicznej transformacji Tigers, ukierunkowanej na pogłębianie relacji biznesowych i efektywne wspieranie naszych klientów w osiąganiu ich celów.

- W roku 2025 czeka nas realizacja ambitnej strategii biznesowej, w ramach której wyposażymy naszych ekspertów w zaawansowane rozwiązania z obszaru automatyzacji i sztucznej inteligencji. To pozwoli nam jeszcze skuteczniej wprowadzać Klientów w świat nowoczesnych technologii i kontynuować naszą misję bycia przewodnikiem po digitalowej dżungli - wyjaśniła Iga Wasilewska w rozmowie z magazynem.

Dodała, że z entuzjazmem podchodzi do nowych możliwości rozwoju.

- Wierzę, że połączenie mojego doświadczenia w zarządzaniu zespołem z nową perspektywą customer success pozwoli na tworzenie jeszcze większej wartości dla naszych klientów i organizacji. Jako osoba, której top talentami w Gallupie są Intelekt i Aktywator, nie mogę się doczekać wyzwań i możliwości, jakie przyniesie rok 2025 w Tigers - powiedziała. 

Iga Wasilewska z agencją Tigers związana jest od prawei 3 lat. Zaczynała na stanowisku Junior Team Leader. Wcześniej pracowała w Media Forum jako specjalista ds. PR, a także w agencji Social Tigers (która przekształciła się po latach w Tigers - red.), jako specjalista ds. komunikacji. 

© ℗ Wszelkie prawa zastrzeżone