Dostępne są dwa podobne stanowiska, różniące się wymaganym językiem:

  • IT Customer Success Specialist (język angielski)
  • IT Customer Success Specialist (język niemiecki)

Obowiązki obejmują rozwiązywanie problemów konfiguracyjnych, wsparcie przed- i posprzedażowe klientów telefonicznie, mailowo oraz za pośrednictwem sesji zdalnych. Wymagania: doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, umiejętność analitycznego myślenia, bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows, język angielski lub niemiecki w mowie i piśmie.

Firma CodeTwo oferuje: szkolenie wstępne, możliwość pracy zdalnej lub w biurze, atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet relokacyjny, benefity takie jak Multisport, ubezpieczenie, pakiet medyczny, darmowe owoce, imprezy integracyjne.

Więcej szczegółów na stronach pracuj.pl - w języku angielskim oraz w języku niemieckim.S

© ℗ Wszelkie prawa zastrzeżone