Kluczowe obowiązki na tym stanowisku obejmują prowadzenie kluczowych projektów mających na celu poprawę globalnej operacji, zbieranie i analizowanie opinii klientów (CSAT/NPS), współpracę z zespołami z 13 krajów oraz projektowanie nowoczesnej ścieżki klienta. Idealny kandydat powinien posiadać silne zrozumienie biznesu SaaS/marketplace, doświadczenie w pracy z opiniami klientów, umiejętność analizy danych oraz praktyczną znajomość narzędzi takich jak Salesforce, Gong, HubSpot.

Firma oferuje plan opcji na akcje, członkostwo w siłowni w obniżonej cenie, ubezpieczenie zdrowotne, elastyczny plan wynagrodzeń, program zdrowia psychicznego i 23 dni urlopu rocznie.

Docplanner działa w 12 krajach, obsługując miesięcznie 62 miliony pacjentów. Więcej szczegółów na temat oferty pracy na stronie jobs.smartrecruiters.com.S

© ℗ Wszelkie prawa zastrzeżone