- Nawet jeśli kilku klientów ma aktualnie problemy, musimy pamiętać, że nasza średnia satysfakcja klientów (CSAT) wynosi 98 proc. To świetny wynik i warto go czasem przypomnieć, żeby te 2 proc. niezadowolenia nie przysłaniało nam całości - dodał.
Rozmówca magazynu przyznał także, że w ciągu roku GetResponse organizuje kilka szkoleń, często zapraszając firmy zewnętrzne, które pomagają podnosić kompetencje zespołu.
- Kadra menedżerska w naszym Customer Experience Department (CED) również bierze udział w konferencjach branżowych, co najmniej raz w roku, aby śledzić najnowsze trendy. Poza tym, staramy się wspierać indywidualne ambicje każdego pracownika, na tyle, na ile to możliwe. Każdy ma inną ścieżkę rozwoju, a naszym zadaniem jest to umożliwić - zdradził Head of MAX Customer Success & Support w GetResponse.
Zapytany o to, co stoi za jego sukcesem odparł, że jest praktykiem, który przeszedł przez wszystkie etapy kariery w obszarze posprzedażowym.
- Zaczynałem od pracy w Customer Support, gdzie nauczyłem się podstaw pracy z klientem. Potem awansowałem na Account Managera, następnie Team Leadera, Managera, a teraz od kilku lat pełnię rolę szefa działu. Ta ścieżka kariery dała mi szeroką perspektywę i zrozumienie, co to znaczy pracować na każdym poziomie. Znam wyzwania związane z bezpośrednim kontaktem z klientem, ale także wiem, jak wygląda praca z zespołem i jakie decyzje trzeba podejmować na wyższym szczeblu. To doświadczenie pozwala mi tworzyć procesy i strategie, które są realistyczne i efektywne, a także lepiej rozumieć potrzeby mojego zespołu. Dzięki temu mogę efektywnie kierować działem i wspierać go w dążeniu do wspólnych celów, mając na uwadze zarówno wyzwania, jak i możliwości. To doświadczenie i zrozumienie różnych aspektów pracy są tym, co stoi za moim sukcesem - wyjaśnił Igor Orlicki.S
Cała rozmowa na łamach pierwszeo numeru magazynu "Customer Success Manager".