Joanna jest menedżerką z 25-letnim doświadczeniem w branżach telekomunikacyjnej i finansowej. Kierowała zespołami obsługi klienta w firmach takich jak T-Mobile, Idea Money (obecny FaktorOne) i Wonga Polska, gdzie z sukcesem wdrażała innowacyjne i skuteczne systemy motywacyjne oraz optymalizowała procesy obsługowe, utrzymaniowe i sprzedażowe.
Podejście do zarządzania oparte na tworzeniu angażujących środowisk pracy i trosce o dobrostan pracowników sprawiło, że jej zespoły nie tylko osiągały wysokie wyniki sprzedażowe, ale także budowały trwałe relacje z klientami.
Doświadczenie Joanny Gasek obejmuje również zarządzanie projektami, prowadzenie szkoleń, audytów oraz mediacji, a także wystąpienia podczas licznych konferencji branżowych. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie ukończyła politologię oraz zarządzanie i marketing.
SMEO to firma technologiczna, która wspiera polskich przedsiębiorców pomagając im zachować płynność finansową. Jako pierwsza w Polsce wprowadziła dla małych i średnich przedsiębiorców (MŚP) faktoring w pełni dostępny on-line.S