- Prowly imponuje mi swoim dynamicznym rozwojem i innowacyjnym podejściem do PR-u i komunikacji. To miejsce, które stawia na nowoczesne rozwiązania i zdobywa zaufanie coraz większej liczby klientów na całym świecie. Dołączenie do zespołu CSM Prowly otwiera przede mną drzwi do doskonalenia się i dzielenia się swoim doświadczeniem - przyznała Katarzyna Mączyńska w rozmowie z magazynem "Customer Success Manager".
Ewelina Chrzanowska, Head of Customer Success w Prowly, dodała zaś, że “Kasia pomoże firmie przenieść zespół na kolejny, wyższy poziom".
- Dzięki jej zaangażowaniu i kompetencjom planujemy wdrożyć najlepsze praktyki, zoptymalizować nasze procesy i wzmocnić relacje z klientami - przyznała.
Prowly to platforma pomagająca usprawnić pracę i zwiększyć produktywność w codziennych działaniach PR. Obsługuje działania PR-owe takich marek jak Spotify, IKEA, GREY, HILL+KNOWLTON, National Geographic, Allegro, czy Deloitte Digital.S