Customer Experience Manager
Customer Success Manager

02/2024

Kup ten numer e-magazynu! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Ścieżki rozwoju w Customer Success, czyli jak wziąć karierę we własne ręce
Zastanawiasz się nad swoją karierą w Customer Success? A może dopiero zaczynasz i szukasz inspiracji? Niezależnie od tego, czy jesteś już na tej ścieżce, czy dopiero planujesz dołączyć do tej branży, jedno jest pewne: Customer Success to dynamiczna, zmieniająca się dziedzina...
Działamy wyprzedzająco, by zapewnić klientom ciągły rozwój i wzrost
Customer Success, który wdrożyła wraz z zespołem w agencji Tigers, to - jak twierdzi - strategiczne podejście skoncentrowane na długoterminowym sukcesie klienta...
Jak zarządzać etapami wdrożenia klienta?
A co byś zrobił, gdybym powiedziała Ci, że masz tylko 100 dni na zatrzymanie klienta? Czy zmieniłoby to Twoje podejście do niego?
5 małych, przemyślanych kroków do generowania wartości
Generowanie wartości dla klienta to częsty cel zespołów Customer Success, jednak jego realizacja bywa wyzwaniem...
Jak stworzyć analizę najlepiej radzących sobie klientów i przekuć ich sukcesy w najlepsze praktyki?
Współczesne organizacje dążą do zrozumienia, co przyczynia się do sukcesu ich klientów, by móc przenieść te wzorce na resztę swojej bazy...
Budowanie trwałych relacji z klientami: Rola Account Managera w procesie Customer Success
W branży SaaS kluczowe znaczenie ma nie tylko produkt, ale i wsparcie w jego wdrożeniu oraz budowanie trwałych relacji z klientami...
Analityka danych w Customer Success
Customer Success coraz bardziej opiera się na analizie danych, co pozwala podejmować proaktywne działania w zakresie retencji i przewidywać rezygnacje...
Wielopoziomowe relacje w sukcesie klienta Enterprise
Budowanie wielopoziomych relacji w świecie Enterprise Customer Success jest kluczem do długotrwałej współpracy...
Rola Rzecznika Klienta w firmach to kluczowy element w budowaniu relacji i zaufania
W dobie rosnących oczekiwań klientów, firmy muszą dbać o budowanie zaufania i długotrwałych relacji...
Automatyzacja z ludzkim podejściem to klucz do sukcesu w Customer Success
Na 10 pytań odpowiada Stijn Smet, Head of Customer Success w Whale, założyciel Customer Success Hotline...

„Customer Success Manager” to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Success i Customer Support. Integralną częścią e-magazynu „Customer Success Manager" jest internetowa platforma INSIGHT, gdzie publikowany jest magazyn. Prenumeratorzy PREMIUM, oprócz e-wydań, mają także dostęp do dodatkowych treści w działach: warsztaty, raporty, badania i trendy.

Prenumeratorzy (zarówno BASIC jak i PREMIUM) mają dostęp do wszystkich wydań specjalnych. Więcej szczegółów na temat prenumeraty - a w tym także na temat prenumeraty dla zespołów - na stronie csmanager.pl/prenumerata.

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Success Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz dostęp do sześciu numerów e-magazynu „Customer Success Manager” oraz wszystkich e-wydań specjalnych, całego archiwum i treści premium, które nie są publikowane w serwisie csmanager.pl, ani na łamach e-magazynu.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?