Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za wspieranie klientów w obsłudze platformy reklamowej typu self-service, co pozwoli na optymalizację ich działań reklamowych. Do jej zadań będzie należało monitorowanie aktywności klientów oraz proponowanie rozwiązań opartych na analizach, co sprzyja budowaniu długofalowych relacji. Ważnym aspektem tej roli będzie również organizacja szkoleń, warsztatów i eventów edukacyjnych, które zwiększą kompetencje klientów w zakresie reklamy cyfrowej. Współpraca z zespołem przy analizie wyników działań reklamowych przyczyni się natomiast do dalszego doskonalenia produktów i usług oferowanych przez firmę.

Idealny kandydat - informuje w ofercie Grupa Wirtualna Polska - powinien mieć minimum 2-letnie doświadczenie w roli związanej z obsługą klienta lub wsparciem w zakresie reklamy cyfrowej. Wymagana jest znajomość platform reklamowych, takich jak Google Ads czy Facebook Ads, a także narzędzi analitycznych, w tym Google Analytics. Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów CRM oraz biegła znajomość języka angielskiego, co ułatwi współpracę z międzynarodowymi klientami.

Grupa Wirtualna Polska oferuje - jak zapewnia - nie tylko pracę w przyjaznej atmosferze, gdzie współpraca i wsparcie są na porządku dziennym, ale także możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku e-commerce i reklamy. Stanowisko to zapewnia dużą swobodę w działaniu i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów. Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku czyni tę ofertę jeszcze bardziej atrakcyjną - zapewnia firma.S

Więcej informacji o ofercie oraz formularz aplikacyjny na stronie https://www.linkedin.com/jobs/view/4108530667

© ℗ Wszelkie prawa zastrzeżone